I wish I could tie you up in my shoes

Fattar piken, så jag får väl fortsätta med uppdateringen lite dårå.
Vi var på Roxy igår men eftersom det inte var min kamera som föjde med har jag inga bilder att lägga upp, kommer kanske sen. Det var i varje fall en kul kväll, om än lite kort och, som vanligt på Roxy, lite seg på att komma igång.

Idag  hade jag tänkt plugga matte och träna lite. Tänkte egentligen åka till IKEA eftersom min kaviar är slut men jag tror jag sparar in på busspengarna.
Imon är det FA cup-final på Wembley! Ser fram emot det!

Fick föresten mail om att jobbaRoyal ASCOT! Det hade varit så jäkla fräckt, men det är ju såklart 14-18 juni och därför efter att vi åkt hem. SURT!

Färgade btw. håret igår! På Amandas salong; 20 pund för en hel färgning = ganska bra :)
Nu ska jag nog återgå till min grymma bok

Later!


Har nästan blivit besatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0