You make me feel like I'm living a teenage dream

Min lediga dag idag. Så himla skönt. Har jobbat mycket så därför har jag inte riktigt haft tid eller ork att skriva här. Mina fötter behöver lite vila, dom håller på att dö av att behöva bli stådda på hela dagarna. Måste verkligen köpa nya skor idag, ska försöka hitta några lite bättre än mina stövlar. Dagens mission alltså. Plus att jag behöver mer kläder och en bok. Jobbet går bra iaf, har världens skönaste arbetskamrater så det är roligt liksom.

Igår kom sofia och mötte mig i stan efter jobbet så drog vi lite party. Riktigt bra.

Första baren

Drinkar


Måste köpa ny väska nu alltså.. synd. hahah not.


Roxy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0