Spontandag


Idag har jag och Lovisa först varit och fikat med Alexandra och sedan på O'Neils och ätit lunch. Jag tror att det var första gången vi åt ute på riktigt och det var väldigt mumsigt. Deras hamburgare kan jag verkligen rekomendera.
Så himla gott att ha majonäs till chipsen när man har levt utan all sådan lyx i ett par veckor nu.

Åkte sedan med Lovisa till hennes jobb vid Piccadilly för att kolla hur det såg ut och åkte sedan själv för att hitta ett Job Center i närheten.
Gick jättebra att hitta men jag vet inte hur bra engelsmännen är på att organisera sig. Känns som det är väldigt omständigt att göra det mesta här. Hur bra är det egentligen att ge någon adressen till ett Job Center som man måste boka tid till via internet eller telefon. Aha tänkte jag, det är nytt att man måste boka tid. Nä då sedan 2008 har det varit så. Bra att man får sån updaterad information. Jaja fick åka hem och äta en god croissant som Lovisa tagit med sig från jobbet istället. Hade tänkt att baka muffins någon dag men nu har vi så mycket sötsaker så jag tror verkligen inte det behövs.

Ska se om det blir promenad eller power nap innan vi ska möta vårt fintfrämmande i Golders Green.
Vågar inte släppa dom lösa helt själva i storstaden.

 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0