SOL!

Dagen började med provjobb på emporio armani caffe! Det gick helt okej ändå, kändes lite stel bara eftersom det är verkligen en helt annan miljö än vad jag är van vid. Men får se vad som händer med det! Efter några timmar där gick jag ivf till hyde park och mötte upp linnea och lollo och så satt vi och chillade där ett tag. Och jag satt i linne! Har varit så sjukt varmt idag, verkligen sommarvärme! Riktigt gött. Sen skulle lollo jobba så jag och linnea gick och kollade lite i affärer innan vi åkte hem för att äta en supergod middag! köttfärsbiffar med wookade gränsaker med pasta och sweet and sour sås! Hur gott som helst :)

Igår var förretsen jag och lollo först på tesco och storhandlade och sen på IKEA och käkade korv med bröd och havreflarn! Dom hade nämligen gratis smakprov på havreflarn så det blev en del, haha värsta gott! Sen åkte jag och lollo till camden för att chilla där ett tag, det var soft och ett besök på camden market måste bli nästa uppgift!











puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0