Onsdag eller?


Det är en grå dag idag, vart tog det soliga vårvädret vägen liksom? Nu när jag är ledig idag hade jag ju velat ha lite fint väder så vi kunnat ta en promenad eller en fika ute men nähä.. Jag och Amanda är hemma, dom andra jobbar så vet inte riktigt vad vi ska göra idag, rätt skönt att ta det lite lugnt ändå och jag har ändå inga pengar förräns på torsdag då min lön kommer in på kontot haha.

Vet inget helt säkert än men mitt jobb på cafét har en lite osäker framtid. Head Office säger att vi måste cutta ner på personalen så jag och några andra kommer antagligen bli förflyttade till företagets andra barer och klubbar. Jag är glad så länge jag har jobb men vet inte riktigt hur mina arbetstider kommer bli i fortsättningen. Kommer få veta det i slutet av veckan iaf tror jag så då kör jag en uppdatering.




Gillar ändå mitt jobb när man får en massa överblivna free drinks-kuponger ;) Var dock tvungen att köpa fler plåster eftersom jag är världens klumpigaste person och redan har skurit mig två gånger på jobbet.. antar att det blir fler gånger. Utökar min ärr-samling på händerna.



Kommentarer
Postat av: garden

på vilket sätt har du lyckats skära dig? på knivar??

2011-03-15 @ 22:16:31
URL: http://gardenspells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0