IF YOU EVER COME BACK

Hej hej! Har inte skrivit på ett tag men jag har jobbat rätt mkt, iaf konstiga tider. Har stägning idag igen (jobbar alltså 16-00)..härligt. Kul ändå att Lehtonen och Niklas kommer inatt! Vet inte riktigt om jag hinner hem innan dom kommer eller om jag ska med och möta dom i Golders Green, annars får dom andra göra det själva. Brukar ju vara hemma runt ett när jag slutar så sent så får se.. För övrigt går jobbet bra, vi har inte jättemycket kunder än även om det varit rätt stadigt med besökare nu de senaste dagarna. Jag gör latte, cappucino, hot chocolate, torkar bord, går ute med grejer, städar, doing flyering och en massa annat man måste göra i en nyöppnad coffee shop, och det är kul! Har jättebra arbetskamrater, kunde inte varit bättre.

Ska iväg och fika med Alexandra om en stund också, börjar dock bli lite trött på croissanter och sånt eftersom jag får med mig hem från jobbet. Hahah Amanda och Linnea blir vääldigt glada för dom dock ;)

Puss



Kommentarer
Postat av: S

hur mycket får du när du jobbar på 'cafét'? bara nyfiken på ungefär hur mycket man kan få av att jobba på café där :)

kram

2011-03-04 @ 12:31:00
URL: http://sandrawettersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0