-

Amanda har varit duktig och gjort ett fint fint kollage :).

 

Sen såg vi att vi hade fått lite frågor av Michelle så här kommer svaren på dom :)
Hej! Snubblade precis in på den här bloggen och måste säga att jag älskar den, sjukt roligt med lite london-bloggar.. känns som alla är supertråkiga? Men nu ligger det till såhär att jag undrar lite ang london.. vad gör ni? jobbar? studerar? Jag funderar nämligen på att ta mitt pick och pack och flytta dit...


Vi jobbar här, eller två jobbar och två letar jobb. Och sen har sjukt kul förstårs! Vi har dock inte hunnit gå ut så mycket än men det kommer. haha. Angående jobb här så är det väldigt många som vill ha någon som ska stanna i minst 6 månader eller längre, men det går ändå att hitta caféer/resturanger som är okej med att man inte ska stanna så länge :). Annars får man bara dra en vit lögn ;) haha. Ifall du har några mer frågor om flytt eller nåt annat tveka inte att höra av dig :). Och om du flyttar hit så hör av dig med! :)



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ni bara festar och festar .. :-)

2011-03-15 @ 09:09:59
Postat av: Anonym

Super fin blogg ! :d

Förresten..

Jag har en bloggtävling "Dagens låt", du får supergärna vara med ! Jag länkar dig som ger tips :)

http://peeo.blogg.se/2011/march/dagens-latar.html#comment

2011-03-15 @ 09:24:06
Postat av: jossan

Hej! Jag och min kompis ska också flytta till London. Vi ska dit på onsdag och stanna i en vecka, till en början.. och söka massa jobb. Tips vart man ska gå? jag har varit i London ca 20 gånger så jag hittar ganska bra där om man säger så :)

Hur mycket hade ni med er i reskassa? behöver man nåt arbetsvisum? Vore jätte snällt om ni svarade :) ni får gärna maila mig på: [email protected]

PUSS!

2011-03-18 @ 18:05:49
Postat av: jossan

och framförallt, vart hittade ni ert boende? :D

2011-03-18 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0