YOU KNOW THE RAINY DAYS AIN'T SO BAD WHEN YOU'RE THE KING

Jag har kommit på mitt nyårslöfte! Jag ska ta ett kort varje dag på "huvudsaken" jag gör den dagen. Detta ska jag göra i ett helt år, fatta vad kul att kolla tillbaka på det sen. Start Måndag! Det är bäst att starta på en ny vecka tycker jag :).

Annars med rum i London så vet jag inte så mycket. Lovisa var ju på en visning igår och det var helt okej, och dom hade 2 dubbelrum som vi kunde ta. Men grejen var den att dom kostar 80/90 pund i veckan vilket kanske är lite dyrt... Vi räknade ju på att om vi får ett jobb med minimilön kommer vi ha råd med högst 75 pund/ vecka. Men jag hoppas hon fick tag på han i camden också, för det verkade också bra och det var bara 65 pund/vecka. Så det är hur det ligger till med London boendet nu.

puss


Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej! Kul att jag hittade eran blogg :) Jag ska antagligen också flytta till London om någon månad! Hehe. Om du har lust kan du adda min msn, så kan vi kanske snacka lite mer!

2011-01-16 @ 16:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0