I WANNA BE SOMEBODY SOMEDAY

Jag sitter nu och skriver mina cv:n. Alltså både engelska och svenska, men just nu går det riktigt segt. Har skickat iväg mitt svenska till min bror för granskning och nu ska jag försöka fixa med det engelska. Men jag vill ha det på ett speciellt sätt som inte word vill ge mig. Jag skulle behöva en expert på word som kan hjälpa mig fixa detta! Gärna en het kille ;) haha.

Istället för att göra det jag borde göra har jag tagit en paus och kollar istället på massa gamla bilder på mig och lollo. Vilka minnen! Ne, nu ska jag vara duktig och fortsätta!

puss på er.

Vi två på peace and love sommaren 2009. I sommar drar vi till Borlänge igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0