Happy Birthday?

Så idag fyller man 20. So what? Nä, det är väl ganska fräckt och imon måste jag ju ta den obligatoriska turen till systemet.
Men vi kom ju hem från Val Thorens igår och det mesta känns ganska deppigt nu. Vi fick sitta typ 10 timmar på flygplatsen i Grenoble eftersom trycket i ett av däcken var dåligt och dom inte hade någon teknisk support på flygplatsen. Så seegt. Så mina sista timmar som tonåring spenderades på en flyglats och i luften.
Men jag hade en vääldigt bra sista vecka ;) Jag har typ bestämt att om jag inte börjar plugga till hösten så blir det en säsong i Val thorens!

Men nu blir det till å nana
 buona notte! 

 

  
                                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0