DON'T STOP BELIEVING

Hemma från sofia med en mage som i princip håller på att sprängas. Hennes trerätters middag var vääldigt god men jag åt på tok för mkt! haha, bra betyg det ändå ;) Nu är jag hemma och ska se om jag kan skriva en liten lista för resten jag ska packa med mig till london, datorn får antagligen stanna hemma..suck men annars får jag inte plats med alla kläder :( hahah elr så får jag gå runt i samma kläder hela helgen, äsch det löser sig.

Har varit förskolefröken även idag och måste säga att det fasktiskt är helt okej att gå runt och leka och hålla koll på barnenm fast tror inte det är det jag vill jobba med i framtiden ändå. På fredag åker jag, äntligen! Längtar som bara den till underbara London och alla som finns där. Imorgon blir det mer jobb och sen försöker sofia övertala mig att hänga med till sticky på kvällen, det sker endast om jag känner att jag är klar med packningen och för övrigt känner mig lugn och snygg inför resan, annars får det vara. hahahha.

Listan var det ja..

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0