TVÅ DAGAR KVAR

Jag har varit uppe hos pappa och packat..är jag klar? haha skulle inte tro det. Vägde väskan och jag är inte uppe i 20kg än i alla fall, men det går snabbt när man lägger i det sista så känner mig inte speciellt säker ändå. Annars idag har jag suttit och fixat med musik till iPoden, den kommer vara fullproppad med ny bra musik så att jag kan överleva ett tag i alla fall.

Imorgon blir det att packa det sista, handla till middagen och träffa Fanny.
Nu ska jag måla naglarna...tror jag har packat ner sisådär tio nagellack i väskan. Kanske är det dom som väger?

Ikväll ska jag förresten äta POPCORN!

Puss



Kommentarer
Postat av: daniella

Åh vad spännande!

har ni hittat en lägenhet eller ska bo på vandrarhem ett tag? har ni kollat på jobb än eller ska ni göra det där? sry för frågorna men jag har själv funderat på flytta dit efter studenten nu i sommar googlade mig till er blogg.

2011-02-02 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0