IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE

Dagen kommer bestå utav att försöka bli frisk. Nu jäklar ska jag lyckas! haha. Nästa vecka får vi ju vårt första besök från Sverige så vi har som mål att alla ska vara friska tills nästa helg! Så vi kan gå ut och dansa på riktigt när alla mår bra!
Subway funkade förresten inte, blev massa strul som jag inte orkade med så nu har jag hört av mig till caféet igen så får se vad dom svarar.
Och idag regnar det i London. Vi fick ivf två dagar med sol och runt 12 grader. Just det ja, idag ska jag också fråga vår hyresvärd om gardiner. Det behövs innan lollo dör av ljushet haha.

puss

Big ben! :)






Kommentarer
Postat av: Lena

Har det lyckats? Mår ni bättre?

2011-02-27 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0