FYRA DAGAR KVAR

Shit, det känna som om jag är jättestressad fast ändå inte. Vad är det för fel på mig liksom? Är det nån sorts nervositet som visar sig på ett väldigt konstigt sätt? Eller är jag bara så otroligt rastlös och håller på att bli deprimerad eller nåt? Dom har ringt en massa från vikariegrejset och vill antagligen att jag ska jobba men jag vill inte jobba, inte nu sista veckan, så därför vågar jag inte svara. Hahah så jävla fegt. Jag har iaf en massa att göra idag, fastän jag fortfarande sitter och slöar. Ska ringa ett samtal (KLOCKAN 11, HERREJÄVLAR AMANDA), sen ska jag ta med mig en massa packning upp till pappa för att packa lite, sen in till banken för att fixa ett nytt intyg, sen äta semla med lisa och sen hem för att träna. Måste även försöka få ihop middan till fredag så att alla gäster vet att dom är bjudna liksom. Hoppas alla kan.

Nu åker jag iväg igen och jag vet inte riktigt hur det känns egentligen. Jag är jättetaggad för det här men samtidigt eftersom vi inte har en aning hur det kommer bli känns det jättekonstigt. Anyway, det blir bra..jag har ju mina bästisar med mig ♥



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Nervös skulle jag vilja säga .. :-)

2011-02-01 @ 10:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0