If you don't think about it, it's like it never existed.

God morgon!

Jag sitter och har precis ätit lite frukost, havregrynsgröt med sylt och en leverpastejmacka, mycket gott. Vädret är grått idag, inte alls kul. Känner verkligen för att bara stanna hemma hela dan och inte göra något speciellt. Börjar jobba kl. 11 så är ändå lite tidig, vet inte ritkigt vad jag tänkte när jag ställde klockan. Hade bestämt att jag skulle in till stan lite tidigare för ska försöka inhandla solglasögon och solkräm (inte för att det direkt behövs idag då), men känner mig ändå alldeles för tidig. Hade kunnat sova längre!

Igår var jag på en jobbintervju, vet inte alls hur jag ska göra med allt jobb nu.. Dom drog ju ner mina timmar rätt mycket på mitt nuvarande café så då var jag tvungen att börja leta andra ställen men nu har jag fått fulltid igen så nu vet jag inte. Det är tråkigt för jag gör nästan bara flyers hela dagarna och det känns så onödigt. Men jag gillar stället och allt folk! Åh, det är så svårt.

Blir sugen på att fixa min egen blogg igen men får se hur det går. Får nog bli mer när jag kommer hem isf för nu är det den här som gäller tror jag. Har förövrigt shoppingabstinens av den värsta sorten, helt sjukt.

P.S Jag har blivit SOLBRÄND! I april.



Kommentarer
Postat av: elin

jag sakanr din blogg lovisa, tycker den kan få bli reborn :)

2011-04-13 @ 21:31:26
URL: http://spotties.blogg.se/
Postat av: ewelina

fin blogg :D

2011-04-15 @ 18:49:46
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0