Happy mother's day

Idag är det mors dag här i England så Grattis alla mammor på den engelska mors dan! Och inte nog med det, vi har nu varit här i två månader! Hur fort går inte tiden egentligen? Halva tiden är färdig och halva tiden kvar, kommer gå så sjukt fort. Och snart har vi också haft 1000 besökare från sverige, vem ska bli den lyckliga 1000? Haha.

Annars ska jag nu iväg till jobbet, solen lyser och det är sjukt gött ute! Och eftersom vi varit här i två månader så får ni lite bilder från den allra första dagen i London!





Puss på er!


Kommentarer
Postat av: ser bra ut

2011-04-03 @ 15:47:28
Postat av: Lena

Tack så mycket ;)

2011-04-03 @ 21:35:54
Postat av: livetoday - 52 kilo

Hej Sofia!!

ni är några stycken som vill att jag lägger ut vad jag äter och jag vill ju såklart göra mina läsare nöjda men jag är själv lite emot det för jag tycker det är så tråkigt att läsa det på andras bloggar. Men jag kan göra det någon gång sådär..kanske inte varje dag? hihih blir det bra? Att jag kanske ta en dag i veckan och ta bilder och sådär på allt jag äter under den dagen och så? TACK!!! kramkram :)

2011-04-03 @ 21:47:08
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0