Hearts on fire

Idag har vi haft mycket folk på caféet. Eller det kom i omgångar, så på morgonen var det sjukt stressigt ca 2 timmar sen lugnt i en timme och sen mycket folk igen. Fast var ändå rätt så gött för tiden gick fort. Imorgon kommer min mamma och mormor hit så jag hoppas på fint väder denna helgen! Idag har vi ivf haft sommarvärme igen.

Nästa helg är den sista helgen vi tjejer är själva i London, en aning sorligt. Kom precis på att jag måste säga upp mig från mitt jobb nästa vecka! Helt sjukt hur tiden har gått fort! Om 4 veckor är vi hemma i Sverige igen. Ändå om det är gött att komma hem kommer det kännas konstigt att inte bo tillsammans längre.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0