Tur i oturen

Jag har fortfarande inget internett men nu har jag fått låna Sofias dator eftersom hon är på massa jobbintervjuer idag.
Eftersom jag nu kan internett måste jag passa på att använda det så mycket som möjligt så självklart har jag ingen aning om vad jag vill fixa/kolla/googla/maila. Jaja har sökt jobb på Gumtree i timmar nu men en liten spring paus och nu bloggpaus.
Det jag egentligen skulle tala om var att vi tog oss en långpromenad in till Oxford street igår och när vi satt och fikade vid Marble Arch var det en duva som sket på mig.
Inte roligt alls men det tyckte Linnea och Sofia som började gapskratta(okay jag var ju också tvungen att skratta då).
Det betyder tydligen tur att få fågelskit på sig men jag tyckte mest att det kändes väldigt oturligt när man satt mitt bland turisterna med fågelskit i håret.
Även om Lovisa gjorde ett outstanding jobb med att få bort det ville jag bara hem och in i duschen efter det :(


Kommentarer
Postat av: Garden

haha, men åhh. det oroar jag mig typ alltid för när duvor/fiskmåsar flyger över huvvet. än så länge har jag sluppit undan.

stackare!

2011-03-16 @ 18:57:51
URL: http://gardenspells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0