For those who don't know me, I can get a bit crazy

God kväll kära läsare.

Jag har jobbat idag. Är bara sur på mitt schema för nästa vecka.. jobbar bara tre dagar! Hur ska jag klara mig på det liksom!? Måste kanske hitta nåt extrajobb om det fortsätter såhär så får se hur det blir. Det går bra iaf så jag är rätt nöjd ändå även om timmarna blir färre och färre. Ska sova nu om en liten stund fast först blir det nog lite family guy på datorn om jag inte somnar (yes yes yes!). Imorgon är jag ledig, ska nog ta en tur in till stan ändå (jag som ALDRIG är där annars liksom, lol).

Anyway.. jag skriver mer när jag har nåt vettigt att säga och när jag är lite piggare. See ya!




Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja, då är det till att gå runt igen i såfall och se till att få lite x-tra jobb ...

2011-03-28 @ 13:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0