asda

Idag har vi varit och handlat på en ny affär! Haha mycket spännande. Var ungefär lika billigt som på tesco eller sainsbury men det var en sjukt stor affär och dom hade mycket att erbjuda. Bla. mjölkfritt smör till mig, lycka! haha. Ikväll ska ivf jag och Linnea till the crown för att kolla på fotboll. Det är Chelsea- Manchester United som spelar, är väl inte jätteintresserad av fotboll men blir nog bra. Får väl underhålla mig med ngt annat haha.

Billigt! haha


Och häromdagen var ju jag och lollo på IKEA och fick köpa vår efterlängtade spegel! haha.

 

Puss på er!

 


Kommentarer
Postat av: ofelia

Lika billigt som Tesco?! -

2011-03-01 @ 18:21:19
URL: http://minasagor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka vann???

2011-03-02 @ 09:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0