TISDAG OCH JAG ÄR HEMMA IGEN

Goddagens. Sofia och Linnea var här och åt frukost med mig och jag berättade om London-resan, himla mysigt. Sedan fixade vi lite och snacka om lite allt möjligt, datumet är bestämt så 5e februari bär det iväg igen. Ska verkligen bli så jävla roligt!

Sedan hade jag tänkt gå upp till pappa för att hämta min träningsväska och fixa med lite grejer men då kommer jag på att jag inte har någon nyckel. Tog liksom inte med mig den till London så den är inlåst..uppe hos pappa. suck. Därför får jag snällt stanna hemma tills brorsan kommer hem. Kusin Elin kommer med halv fem-tåget också så vi ska träna på friskis ikväll, duktigt.

Nu när jag måste hålla mig hemma kan jag lika gärna försöka fixa lite mer med designen om det nu lyckas. Vi får väl se.

Puss



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh vad kul ni kommer få! Och nu kan jag följa er alla på samma gång :) Vi ses till sommaren, massa pussar <3

2011-01-19 @ 01:26:55
URL: http://lovesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0