THIS CITY IS CONTAGIOUS

Sitter och försöker kurera min hals med te, mjölk, ingefära och honung..lyckades faktiskt riktigt bra med det idag, blev himla gott. Fast halsen blir inte mycket bättre..känns ju kul nu när träningen inför coffeeshopen börjar imon, kommer antagligen vara totalt utmattad varje kväll den här veckan men kul ska det bli! Vet inte ens om jag har berättat riktigt att jag fått jobb här, men det har jag iaf! Ska jobba på en kaffebar, Picadilly Coffee Institute, som är ett nytt ställe vid Picadilly Circus och öppnar den 28:e februari. Är värsta glad att jag fick det här och eftersom många är utan erfarenhet kommer vi få fem dagars full träning för allt vi kommer behöva göra (är ett café/bar så kommer ha öppet samma tider som många pubar liksom). Anyway, det börjar imon alltså men har ett annat jobb atm på en bar men tror inte jag kommer kombinera dom två eftersom på baren behöver dom någon som kan ta mest kvällar och helger och isf kommer jag få jobba varje helg där liksom och kommer bli rätt mkt timmar så tror inte det kommer funka.. men vi får se.

Nu ska jag i alla fall strax gå och möta Alexandra vid tubstationen för att visa henne var vi bor nu. Skulle egentligen hängt med henne till Camden ikväll men stannar nog hemma för att försöka bli lite friskare. Klokt sagt Lovisa.

Puss puss på våra trogna läsare!



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Krya på dig ,,,finhackad vitlök på en knäckemacka e bra också, förutom ingefäran mm

2011-02-21 @ 08:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0