sjuk.

Min smarta kropp bestämde sig för att detta var ett bra tillfälle att bli sjuk. Vilket det inte alls är, då jag har ett jobb jag måste gå till och så ska jag testjobba på subway imorgon. Men nu ligger jag ivf nerbäddad i sängen och håller tummarna på att jag blir frisk tills imon. Känner mig redan bättre än vad jag gjorde igår så förhoppningsvis är min kropp så bra att den tillfrisknar. Det blev inget jobb idag alltså, men vara bara tre timmar ändå så gick inte miste om så mycket pengar.
Det är förresten sol i london idag, bättre än mulet och ösregn som vi hade igår.

Kan också sägas att jag börjar tröttna lite smått på havregrynsgröt till frukost. Och gratänger, haha.


När vi var på walkabout i söndags drack vi drinkar som smakade som apelsinjucie. Vi såg också en blå smurf och en astronaut.



Kommentarer
Postat av: NeA

Och en korsriddare :D

Gröten kan jag hålla med dig om men gratängerna tycker jag fortfarande är goa :)

2011-02-16 @ 12:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0