Cause we’re the lucky ones, on every road.

Ska iväg och jobba några timmar på en bar, blir spännande. hahah kommer vara jättetrött ikväll bara men det är gött! Har precis ätit en mycket god lunch bestående av pasta, bönor och tomatsås (mycket god tomatsås den här gången dock!). Får väl börja gå mot bussen snart, men inte riktigt än.

Har btw gjort min första riktiga shopping här (räknar inte med skjortan jag köpte till cafét), det blev ett par ballerinaskor och en ögonbindel, hahahhaah så jag kan sova någorlunda iaf. Mitt och Sofias rum är så jävla ljust eftersom vi inte har några gardiner eller persienner! Fattar inte hur vi ska klara oss nu när det bara blir ljusare liksom..




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men töser ... köp ett mörkt tyg och häng upp - säg till husvärden !

2011-02-17 @ 06:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0