BE MY VALENTINE?

Hej hej! Jag är ensam hemma nu..tror jag. Sofia åkte precis iväg för att jobba några timmar till, Linnea är på väg hem och Amanda gick nog ut på en promenad. Jag är trött, har flängt tunt i stan och varit på intervju, hahha jobbigt alltså. Imorgon blir det iaf mer testjobb på en bar, hoppas det blir nice. Det går ändå framåt på jobbfronten och nu är det nästan bara att vänta känns det som.

Alla Hjärtans Dag idag förresten! Puss på alla där hemma som känner att dom förtjänar min kärlek, haha. Här ska vi fira genom att äta efterrätt på cafét där Sofia jobbar och sen kanske utgång om vi orkar, vi ska tänka på det.. hahah.

Nu ska jag gå ner och göra te och sen kanske ta en liten power-nap, gud vad skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0