Skön dag

Gud nu var det sådär längesen jag skrev igen. Dåligt Lovisa.
Jag mår i alla fall bra. Helt okej väder nu alltså, har legat ute och solat idag och tog sedan en promenad till Kilburn för lite shopping. Fick faktiskt med mig en hel del hem även om jag blev lite besviken när McDonalds inte hade några milkshakes! Omg, det var ju så varmt så jag höll på att smälta.. Fick hålla mig hela vägen till Sainsbury's istället. Sedan mötte jag upp Sofia för att gå till Lidl och handla lite mer.

Jag är ledig imon också så hoppas på lika bra väder eftersom jag hade tänkt ligga ute och pressa ordentligt så jag kanske kan få lite färg i alla fall. Hade världens bästa söndag på Brick Lane också, hahah så jävla kul. Denna söndagen hinner vi även med marknaden så det ska bli spännande. Ska se till att jag har lite pengar bara för dom hade så himla mkt grejer där, bättre än Camden nästan.. Och då är det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0