Halv två och jag kan inte sova.

Gud, jag måste säga att jag börjar bli lite nervös inför London. Nu är det på riktigt liksom, finns ingen återvändo. Inte fär att jag ångrar mig, aldrig i livet, men nu ska man liksom ta tag i allt på fullt allvar. Tänk om man inte hittar nåt jobb? Tänk om vi inte kommer ha råd med hyran? Tänk om vi svälter (även om det är rätt otrolig)?

Usch. Jag har iaf varit sjuk idag, känner mig helt seg och konstig..hoppas det är bättre imon. Dock kan jag inte sova eftersom jag inte gjort ett skit idag (förutom gått till affären en sväng och kollat på ett antal Gossip Girl-avsnitt). Imorgon ska jag antagligen hänga med brorsan och kolla handbolls-vm, om jag mår bra dvs. Kan bli spännande (jag som iiinte är speciellt sportintresserad om jag det inte är jag själv som spelar).

Önska mig lycka till med att sova. Kan behövas.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0