IT'S A RAINY DAY

Om några timmar lämnar jag ett regnigt London, haha man kan ju inte säga att vi flyttar hit för vädret. Jag har haft en jättebra helg och det känns så skönt att vi fick tag på rummen. Vi hade säkert kunnat hitta både finare och billigare boende men jag kände att det här var helt okej så varför inte liksom? Då slipper vi bo på hostel när vi kommer hit och ägna första tiden åt att leta efter nånstans att bo, det här blir säkert bra (alla litar på mig nu, hahah känns himla bra).

Just nu ligget jag i Elins säng, har precis gått upp. Inte alls avundsjuk på Elin som gick upp för några timmar sen för att ta barnen till skolan (eller förresten det var bara ett barn idag för det andra är hemma och är sjukt så hon måste alltså vara hemma med det idag). Jag ska packa ihop mina grejer och göra mig i ordning för att sen möta upp Alexandra för en sista fika innan jag sticker vidare ut till Stanstead för att flyga hem. Lite sorgligt men vet ju att jag snart kommer tillbaks. Närmare bestämt om 19 dagar! Tycker vi ska ha en lite nedräknare på bloggen, det får jag nog fixa.

Anyway, jag ska berätta lite mer om själva rummen och min helg när jag är hemma igen, hoppas bara någon kan hämta mig på flygplatsen ikväll..lite segt om jag står där själv kl 21 och inte kan ta mig hem. Haha men det löser sig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag kommer ... !!!

2011-01-17 @ 13:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0