GUD ÄR DET SANT?

Anledningen till att jag inte kunde träna imorse då var att dom ringde och undrade om jag kunde jobba på en förskola idag. Självklart ställde jag upp så nu kommer jag vara förskolefröken fram till torsdag (tre dagar). Kom dock på att om jag nu ska jobba hela dagarna, äta middag hos sofia imon (vi flyttade den till imon ist), och kanske gå ut på torsdag måste jag packa typ..nu. Hittade en väska så har börjat slänga ner lite grejer, känns konstigt, vad är det för väder där liksom? Några grader och sol säger dom så det låter väl bra tror jag. Och tänk om jag stannar. Tänk om vi faktiskt får ett rum och inte kan säga nej, vad gör jag då liksom? Jag som bara har ett handbagage på 10 kg med mig, hahah men det löser sig.

Har alltså två officiella rumsvisningar i helgen, kanske blir fler men alla är så jävla dåliga på att svara, tror man måste ringa för att ha nån chans så jag får göra det när jag kommer till London. Jag längtar jättemkt tills jag får träffa alla igen men känns lite konstigt att jag även är där för att hitta ett framtida hem (även om det inte gör nåt om jag inte hittar ett).

Tro inte heller att jag och Sofia latade oss idag, vi var faktiskt och tränade nu på kvällen istället, haha. Måste fortsätta packa nu! Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0