GOD MORGON MINA KÄRA VÄNNER

Sitter här i morgonrock med morgonkaffet, fick sovit värsta länge idag. Såå skönt!
Om en vecka vaknar vi för första gången upp i London, så jävla roligt! Inte ens en vecka kvar. Tror jag dör.

Igår kändes det förresten nästan pyttelite som vår här hemma. Plusgrader och fågelkvitter. Idag ser det dock lite kallt ut igen och snön ligger kvar..fast det är sol i alla fall. seriöst, jag har aldrig längtat såhär mycket tills snön smälter bort! Meeen, snart är vi i UK och där har dom ingen snö.

Amanda och Linnea är nu hemma från sin skidresa till Frankrike (så jävla avis är jag) så ska försöka få ur dom lite detaljer idag, haha.

Förövrigt har jag blivit frivillig betjänt här hemma. Eftersom jag inte har nåt att göra är det jag som går till affären och handlar, gött för då får jag bestämma vad som ska köpas.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0