FÖRSTA "JOBBET"

Idag har jag jobbat på ett cafe några timmar. Det gick faktiskt väldigt bra, visst det var sjukt stressigt ibland och muggarna tog slut men över det stora hela gick det bra :). Dom tyckte jag hade gjort ett bra jobb och jag ska komma tillbaka imorgon igen. Idag jobbade jag mellan 9.30-15.00, dom behöver mest hjälp på morgonen under frukost då det blir lite stressigt. Jag skötte disken, var servitris, gjorde kaffe/te och toast. Hon sa att imorgon vet dom hur mycket pass jag kan få, men änsålänge är detta bara ett part time job. Jag forstätter alltså att leta efter något annat.
Men människorna var störtsköna ivf! Och man märkte att dom har sina stammisar där, byggarbetarna kom in för både frukost och lunch.

Nu hoppas jag mina vänner kommer snart och så ska jag se vad vi ska göra ikväll. :)

Puss


Kommentarer
Postat av: ida och Tobias

Fan va gött sofia! Härligt för dig med jobb, även om det bara är som behovare. Hoppas det går bra med allt så hörs vi mer.

2011-02-10 @ 19:49:31
Postat av: Moster

Bor ni nära Bedfordstreet? Där bodde jag när jag var där - i en vw. Tiderna ändras. Men kul var det.

2011-02-12 @ 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0