Jag trodde kärlek som din var lätt att fånga nu

Idag är en sån där underbar dag som jag får sjukt dåligt samvete av att bara vara inomhus en sekund eller så. Man borde vara ute och njuta av solen exakt varje sekund. En sån dag som det är okej att dränka sig i Håkan-låtar. Det har jag gjort också. Men vad hände egentligen? Ska inte valborg vara svinkallt?

Tog en springtur förut och la mig sen och luktade på gräset. Det påminner mig bara så himla mycket om fotbollen. Saknar den! Finns det föresten någon som inte besitter nostalgi-känslan? Jag tror nämligen att jag fick för mycket av den varan, någon som vill ha lite mer?
Märkte dessutom att det är populärt att gå runt med Barcelona-tröjan lite överallt, gärna inne i snabbköp. Fick många gillande blickar och fick dessutom gå före en kille i kön bara för det. Ett tips bara ;)

(har nog skrivit för mycket på bloggen på sistone, jag har änna börjat tänka i text)

Vi får se vad som händer ikväll, imorgon ska det i alla fall bli Walkabout och hörde dessutom något om en temakväll...

GLAD VALBORG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0